Struktura a využití Guerilla marketingu v praxi – Marek Ertelt
Marek Ertelt
Master's thesis
Struktura a využití Guerilla marketingu v praxi
Structure and application of guerilla marketing in practise
Anotácia:
Diplomová práce na téma "Struktura a využití guerilla marketingu v praxi" se zabývá detailním rozborem jednotlivých guerilla marketingových směrů. S pomocí mnoha příkladů z praxe nachází doporučení pro využití jednotlivých směrů, v závislosti na typu společnosti. Zároveň tato práce nabízí tvorbu moderních pravidel pro zajištění efektivnosti a úspěchu guerilla kampaně. V neposlední řadě se také zabývá …viacAbstract:
Dissertation "Structure and application of guerilla marketing in practise" is concerned with detailed analysis of different types of guerilla marketing. It finds recommendation for an application of each type in dependence on the type of company. It uses a lot of real examples for this purpose. This dissertation also offers modern rules for creating efficient and succesfull guerilla campain. It is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24979
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedúci: Jitka Černá
- Oponent: Petr Tošnar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24979
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Potenciál Guerilla marketingu
Monika HAVLÍKOVÁ -
Guerilla marketing a jeho využitie v komerčných komunikáciach
Stanislava Koišová -
Metody guerilla marketingu
Martin Kuželka -
Guerilla marketing a jeho využitie v komerčných komunikáciach
Stanislava Koišová -
Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích
Tomáš Klimeš -
Guerilla marketing v bankovníctve
Petra Bláhová -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích
Tomáš Klimeš