Srovnání prodejních systémů v kosmetických společnostech Mary Kay ČR s.r.o. a Oriflame Czech Republic s.r.o. – Lenka Zapletalová
Lenka Zapletalová
Bakalářská práce
Srovnání prodejních systémů v kosmetických společnostech Mary Kay ČR s.r.o. a Oriflame Czech Republic s.r.o.
Comparison of Selling Systems in the Cosmetics Companies Mary Kay CR Ltd. and Oriflame Czech Republic Ltd.
Anotace:
Hlavním cílem předkládané bakalářské práce je porovnání prodejních systémů kosmetických společností Mary Kay ČR s.r.o. a Oriflame Czech Republic s.r.o. na základě teoretických poznatků z oblasti marketingu a vlastního výzkumu. Samotný text je rozdělen na dvě části -- teoretickou a praktickou. Teoretická část seznamuje čtenáře se základy marketingu, marketingového výzkumu, multilevel marketingu a trhu …víceAbstract:
The main objective of the thesis is to make a comparison between sales systems of Mary Kay CR Ltd. and Oriflame Czech Republic Ltd. using theoretical knowledge and empirical evidence. The work is divided into two parts -- a theoretical part and a practical application of the theory. The first part comprises the basic information on the companies, marketing basics, marketing research, multilevel marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAPLETALOVÁ, Lenka. \textit{Srovnání prodejních systémů v kosmetických společnostech Mary Kay ČR s.r.o. a Oriflame Czech Republic s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/4cvcui/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu společnosti Oriflame Czech Republic, s.r.o.
Jan Šťastný -
Analýza marketingového mixu společnosti Oriflame Czech Republic, s.r.o.
Jan Šťastný -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Logistika a marketing ve vybrané firmě – rozbor kompetencií těchto dvou podnikových subsystémů
Nikola Filipová -
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků společnosti McDonald´s ČR spol. s r.o. a jeho propojení s kariérním řádem
Kateřina Bašusová
Název
Vložil
Vloženo
Práva