Bc. Julie Doleželová

Bachelor's thesis

Vizuální román v kontextu japonské společnosti

Visual novel in the context of Japanese society
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vizuální román, tedy formát digitální hry, který v Japonsku vychází v hojném počtu a u cílové skupiny hráčů je populární, na Západ ovšem v oficiálním překladu téměř vůbec neproniká. Cílem práce je vizuální román popsat, stanovit, co je pro něj typické a jak je možné ho definovat. Následně se práce za pomoci analýzy dostupných zdrojů snaží vysvětlit, proč je tento …viac
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the visual novel, a format of digital games, which is produced in Japan in large numbers and is popular among the target group of players, even though there are not many official translations in the West. The aim is to describe visual novel, to determine what is typical for it and how it can be defined. Subsequently, by analyzing available resources, the work aims to …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
  • Vedúci: Mgr. Marek Mikeš
  • Oponent: Mgr. Zuzana Kubovčáková, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
Philology / Japanese Language and Culture