Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti – Bc. Jiří Toman
Bc. Jiří Toman
Master's thesis
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Analysis of current methods of communication and design model of communication in the future
Abstract:
Tato práce je proto zaměřena na hledání a nastavení nových efektivnějších způsobů komunikace, zejména pak komunikačních procesů B2B. Bylo navrženo hned několik zásadních změn a postupů, které povedou k nastavení nových komunikačních možností. Jsou popsány navržené postupy pro obchodní vztahy naší firmy jak směrem k distribuční síti, tak směrem k výrobci vozů Škoda, firmě Škoda-Auto.Abstract:
In this Diploma work were suggested and set up new, more effective methods of communication. I focused on the B2B communication processes. Was proposed several major changes and processes that will lead to setting up new communication possibilities. Describe proposed procedures for our company business relations both to the distribution network, and towards the manufacturer Skoda, Skoda-Auto.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/f67j2/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Mystery Shopping like an Instrument to Gain Competitive Advantage
Gleb Krivulin -
Communication of ŠKODA AUTO Heritage on Chinese market
Andrea Frydlová -
Modern Information and Communication Technologies In Management of Multinational Companies: Analysis of Videoconference.
Kseniya Kvolyek -
The Recruitment of External Consultant in Family Business: The Distinctions and Challenges Encountered through Advising Process
Viktoriya Lebedeva -
D&I Coaching As An Essential of Organizations: Mapping of D&I Coaching Process Approaches
Markéta Skokanová -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Women in top leadership positions - Research in the socialization process
Clemens Zeiler -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová