Evaluation of Service Quality of Aeroflot Russian Airline Based on SERVQUAL Approach – Bc. Daria Shemelina, BA (Hons)
Bc. Daria Shemelina, BA (Hons)
Diplomová práce
Evaluation of Service Quality of Aeroflot Russian Airline Based on SERVQUAL Approach
Abstract:
The primary purpose of the thesis is to propose to the management the appropriate recommendations for further improvements of the service quality of Aeroflot Russian airline company. Service quality and passenger satisfaction were evaluated based on the research findings. The literature review provided the critical theoretic framework with the rich references background of the following areas such …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHEMELINA, Daria. \textit{Evaluation of Service Quality of Aeroflot Russian Airline Based on SERVQUAL Approach}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/4d5tv4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
The fundamental analysis of the Software industry: current trends and future expectations
Rania Yousry Salah Saadeldin -
Customer behaviour in e-commerce
Sampras Femi Robert -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Marketingová komunikace letecké společnosti Travel Service
Monika Dufková -
Marketing letecké společnosti
Karin Vašatová -
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
A study on service quality at Masala Andel Indian Restaurant
Niyati Parekh -
Analyzing the System for Employee Training and Development in Order to Improve Service Quality in Radisson Blu Alcron Hotel in Prague
Natália Gécziová
Název
Vložil
Vloženo
Práva