Martin Radimský

Bachelor's thesis

Marketingová stratégia projektu My Better Myself

Marketingová strategie projektu My Better Myself
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření marketingové strategie neziskového vzdělávacího projektu zaměřeného na středoškoláky, jejíž přiblížení a vytvoření bylo postaveno na konceptu projektu My Better Myself. Jako hlavní metody k dosažení cílů práce byly použity nástroje analýzy marketingové strategie jako marketingový průzkum, SWOT analýza a marketingový mix, jejichž využití v praxi v konečném …more
Abstract:
The goal of this bachelor thesis was to create a marketing strategy of a non-profit educational project aimed on Czech highschool students. The strategy is based on the concept of the project My Better Myself. As the main methods to achieve the goals were used the marketing strategy analysis tools such as market research, marketing mix or SWOT analysis, whose use in practice ultimately leads to achieving …more
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo vytvorenie marketingovej stratégie neziskového vzdelávacieho projektu zameraného na stredoškolákov, ktorej priblíženie a vytvorenie bolo postavené na koncepte projektu My Better Myself. Ako hlavné metódy na dosiahnutie cieľov práce boli použité nástroje analýzy marketingovej stratégie ako marketingový prieskum, SWOT analýza a marketingový mix, ktorých využitie v …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 2. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2012
  • Supervisor: David Říha
  • Reader: Jan Krahulík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32226

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management