Martin Radimský

Bakalářská práce

Marketingová stratégia projektu My Better Myself

Marketingová strategie projektu My Better Myself
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření marketingové strategie neziskového vzdělávacího projektu zaměřeného na středoškoláky, jejíž přiblížení a vytvoření bylo postaveno na konceptu projektu My Better Myself. Jako hlavní metody k dosažení cílů práce byly použity nástroje analýzy marketingové strategie jako marketingový průzkum, SWOT analýza a marketingový mix, jejichž využití v praxi v konečném …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis was to create a marketing strategy of a non-profit educational project aimed on Czech highschool students. The strategy is based on the concept of the project My Better Myself. As the main methods to achieve the goals were used the marketing strategy analysis tools such as market research, marketing mix or SWOT analysis, whose use in practice ultimately leads to achieving …více
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo vytvorenie marketingovej stratégie neziskového vzdelávacieho projektu zameraného na stredoškolákov, ktorej priblíženie a vytvorenie bolo postavené na koncepte projektu My Better Myself. Ako hlavné metódy na dosiahnutie cieľov práce boli použité nástroje analýzy marketingovej stratégie ako marketingový prieskum, SWOT analýza a marketingový mix, ktorých využitie v …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Jan Krahulík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32226

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management