Analýza komerčních komunikací spol. Air Bank – Pavla Kořínková
Pavla Kořínková
Diplomová práce
Analýza komerčních komunikací spol. Air Bank
Analysis of the commercial communication at Air Bank
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na společnost Air Bank. Jedná se o analýzu komerčních komunikací společnosti od jejího založení až po současnost, tedy rok 2014. Cílem práce je pomocí analýzy komerčních komunikací zjistit, co stojí za úspěchem Air Bank, a také pomocí konkurenčních analýz identifikovat, v jaké pozici se Air Bank na trhu v současné době nachází. Dále jsem využila terénního šetření, abych …víceAbstract:
The thesis is focused on the company Air Bank. It deals with analysis of commercial communications company from its inception to the present, the year 2014. The aim is to find out through the analysis of commercial communications what is behind the success of Air Bank as well as using competitive analysis to find out the position of Air Bank on the market. Then I used the field survey in order to obtain …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58395
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2014
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Monika Kozáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58395
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
Ekaterina Samoylova -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
Andrea Wimberská -
Marketingové komunikace společnosti Bonami
Lucie Budská -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec -
Marketingové komunikace společnosti Česká spořitelna - penzijní společnost, a.s.
Eva Hůlová -
Marketingové komunikace českých sportovních značek
Štěpánka Potočková