The creative language of headlines in English tabloids – Martin Bárta
Martin Bárta
Bakalářská práce
The creative language of headlines in English tabloids
Abstract:
This paper focuses on the language of headlines in tabloid newspapers. Its aim is to analyze creativity, which is used by copy editors to draw attention. It deals mostly with figurative language and sense relations. This paper also attempts to uncover hidden meanings in several headlines to illustrate how particular language means are used.Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na jazyk novinových titulků v bulvárním tisku. Jejím cílem je analýza jazykových prostředků, které jsou využívány s cílem vytvořit co nejvíce kreativní titulky. Hlavními jazykovými prostředky, které jsou zde analyzovány, jsou figurativní jazyk, homonymie a polysémie. V praktické části jsou prozkoumány jednotlivé novinové titulky, které tyto jevy obsahují.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
- Vedoucí: PhDr. Zuzana Nádraská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bárta, Martin. The creative language of headlines in English tabloids. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro hospodářskou praxi