Žák se specifickou poruchou učení v distanční výuce – Jitka KEJMAROVÁ
Jitka KEJMAROVÁ
Bakalářská práce
Žák se specifickou poruchou učení v distanční výuce
A pupil with a specific learning disability in distance learning
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou specifických poruch učení u dětí mladšího školního věku v souvislosti s distanční formou vzdělávání. Bakalářská práce je rozdělena do části teoretické a části praktické. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé specifické poruchy učení a jejich projevy, dále přibližuje období mladšího školního věku a distanční výuku. Praktická část zahrnuje kvalitativní výzkum …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of specific learning disabilities in children of younger school age in connection with distance learning. The bachelor thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part is focused on individual specific learning disabilities and their manifestations, it also approaches the period of younger school age and distance learning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Drahoňovský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KEJMAROVÁ, Jitka. Žák se specifickou poruchou učení v distanční výuce. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti pedagogů při práci s žáky s dysgrafií na 1. stupni základní školy
Nikol Kohoutková -
Zkušenosti českých pedagogů výchovy ke zdraví s žáky s poruchami příjmu potravy
Veronika Gilbertová -
Podpora žáka s postižením po ztrátě blízké osoby - postoje pedagogů k truchlení žáků a jejich povědomí o možnostech jejich podpory
Alena Nezbedová -
Zkušenosti volnočasových pedagogů na zotavovacích akcích s dětmi s ADHD
Michaela MÁLKOVÁ -
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová -
Dopad distanční výuky na žáky se specifickými poruchami učení a chování v základních školách
Šárka Racochová -
Úniková, šifrovací hra ve vyučování – vytvoření, aplikace a kvalitativní výzkum
Kateřina Semerádová -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA