Jana Tatarová

Master's thesis

Adaptace marketingové strategie firmy GEHE Pharma pro český trh

Adaptation of the GEHE Pharma Company marketing strategy on the Czech market
Abstract:
V práci se zabývám adaptací marketingové strategie firmy GEHE Pharma na český velkodistributorský trh s farmaceutiky. V první části je shrnutý teoretický základ, potřebný ke konstrukci části aplikační. Uvádím zde možnosti internacionalizace, vize a cíle firem na zahraničních trzích i základní analýzy, které je nutné pro úspěšné působení na cizím trhu provádět. Dále shrnuji možnosti adaptace marketingového …more
Abstract:
This thesis is focused on adaptation of GEHE Pharma marketing strategy on the Czech wholesaler's market with pharmaceutical products. In the first part the theoretical background needed for the application part of the thesis is summarized. I mention here the possibilities of internationalization, visions and targets of the firms working on the foreign markets and basic analyses needed for acting there …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 11. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2011
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Martin Jurek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23940