Adaptace marketingové strategie firmy GEHE Pharma pro český trh – Jana Tatarová
Jana Tatarová
Master's thesis
Adaptace marketingové strategie firmy GEHE Pharma pro český trh
Adaptation of the GEHE Pharma Company marketing strategy on the Czech market
Abstract:
V práci se zabývám adaptací marketingové strategie firmy GEHE Pharma na český velkodistributorský trh s farmaceutiky. V první části je shrnutý teoretický základ, potřebný ke konstrukci části aplikační. Uvádím zde možnosti internacionalizace, vize a cíle firem na zahraničních trzích i základní analýzy, které je nutné pro úspěšné působení na cizím trhu provádět. Dále shrnuji možnosti adaptace marketingového …moreAbstract:
This thesis is focused on adaptation of GEHE Pharma marketing strategy on the Czech wholesaler's market with pharmaceutical products. In the first part the theoretical background needed for the application part of the thesis is summarized. I mention here the possibilities of internationalization, visions and targets of the firms working on the foreign markets and basic analyses needed for acting there …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 11. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23940
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2011
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Martin Jurek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23940
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie produktu ve farmaceutickém průmyslu
Tereza Husinecká -
Marketingová strategie vstupu na Evropské trhy s portfoliem veterinárních produktů
Martin Franko -
Inovativní a efektivní nízkorozpočtová marketingová strategie společnosti Léčivé rostliny s. r. o. pro slovenský farmaceutický trh
Hana Pelikánová -
Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh
Jana Housková -
Koncept reklamní strategie / kampaně farmaceutické společnosti XY v roce 2010
Libuše Drešlová -
Marketingová strategie v oblasti farmaceutického průmyslu
David Terč -
Adaptace marketingové strategie dánské farmaceutické firmy H. Lundbeck A/S pro trh České republiky
Zuzana NÁMĚSTKOVÁ -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová