Jana Tatarová

Diplomová práce

Adaptace marketingové strategie firmy GEHE Pharma pro český trh

Adaptation of the GEHE Pharma Company marketing strategy on the Czech market
Anotace:
V práci se zabývám adaptací marketingové strategie firmy GEHE Pharma na český velkodistributorský trh s farmaceutiky. V první části je shrnutý teoretický základ, potřebný ke konstrukci části aplikační. Uvádím zde možnosti internacionalizace, vize a cíle firem na zahraničních trzích i základní analýzy, které je nutné pro úspěšné působení na cizím trhu provádět. Dále shrnuji možnosti adaptace marketingového …více
Abstract:
This thesis is focused on adaptation of GEHE Pharma marketing strategy on the Czech wholesaler's market with pharmaceutical products. In the first part the theoretical background needed for the application part of the thesis is summarized. I mention here the possibilities of internationalization, visions and targets of the firms working on the foreign markets and basic analyses needed for acting there …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Martin Jurek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23940