Adaptace marketingové strategie firmy GEHE Pharma pro český trh – Jana Tatarová
Jana Tatarová
Diplomová práce
Adaptace marketingové strategie firmy GEHE Pharma pro český trh
Adaptation of the GEHE Pharma Company marketing strategy on the Czech market
Anotace:
V práci se zabývám adaptací marketingové strategie firmy GEHE Pharma na český velkodistributorský trh s farmaceutiky. V první části je shrnutý teoretický základ, potřebný ke konstrukci části aplikační. Uvádím zde možnosti internacionalizace, vize a cíle firem na zahraničních trzích i základní analýzy, které je nutné pro úspěšné působení na cizím trhu provádět. Dále shrnuji možnosti adaptace marketingového …víceAbstract:
This thesis is focused on adaptation of GEHE Pharma marketing strategy on the Czech wholesaler's market with pharmaceutical products. In the first part the theoretical background needed for the application part of the thesis is summarized. I mention here the possibilities of internationalization, visions and targets of the firms working on the foreign markets and basic analyses needed for acting there …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23940
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Martin Jurek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23940
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie produktu ve farmaceutickém průmyslu
Tereza Husinecká -
Marketingová strategie vstupu na Evropské trhy s portfoliem veterinárních produktů
Martin Franko -
Inovativní a efektivní nízkorozpočtová marketingová strategie společnosti Léčivé rostliny s. r. o. pro slovenský farmaceutický trh
Hana Pelikánová -
Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh
Jana Housková -
Koncept reklamní strategie / kampaně farmaceutické společnosti XY v roce 2010
Libuše Drešlová -
Marketingová strategie v oblasti farmaceutického průmyslu
David Terč -
Adaptace marketingové strategie dánské farmaceutické firmy H. Lundbeck A/S pro trh České republiky
Zuzana NÁMĚSTKOVÁ -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová