Kateřina Páchová
Bachelor's thesis
Propagace Mikroregionu Rychnovsko
Promotion of Rychnovsko microregion
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá propagací Mikroregionu Rychnovsko. Cílem práce je zlepšit propagaci tohoto mikroregionu a přilákat tak na Rychnovsko větší množství turistů. Práce nejprve charakterizuje Mikroregion Rychnovsko z hlediska jeho turistických atraktivit a dále analyzuje stávající stav jeho propagace. V závěrečné části pak navrhuje, jak by bylo možné stávající propagaci mikroregionu zlepšit …moreAbstract:
This bachelor dissertation deals with the promotion of the Rychnov microregion. The aim of the dissertation is to improve the promotion of this microregion and to attract more tourists to the Rychnov region. First the dissertation characterieses the Rychnov microregion from the foiret of view its tourist attractions and further on it avalyses the current situation of its promotion. In its final part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2011
- Supervisor: Ing. Helena Becková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Páchová, Kateřina. Propagace Mikroregionu Rychnovsko. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Marketing města Vyškova, analýza se zaměřením na cestovní ruch a návrh zlepšení propagace
František Blumenstein -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Hrubá -
Guerilla marketing jako moderní nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu
Varvara Reva -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Marketing cestovního ruchu v hlavním městě Praze
Leona Liznová