Lucia Pinková

Diplomová práce

Možnosti marketingové orientace na trhu energetických nápojů

Possibilities of a marketing orientation on an energy drinks market
Anotace:
Cílem této práce je nalezení možností marketingové orientace na trhu energetických nápojů. Práce je rozdělena na dvě části, teoreticko-metodologickou a praktickou. V první části je čtenář seznámen s kategorií energetických nápojů, teoretickými východisky práce a samotnými cíli a metodami použitými v praktické části. Jádrem praktické části je analýza trhu energetických nápojů z pohledu maloobchodních …více
Abstract:
The aim of this thesis is to find the possibilities of marketing orientation on an energy drinks market. The thesis is divided into two parts, theoretical-methodological and practical. In the first part the reader is acquainted with the category of energy drinks, the theoretical fundamentals and objectives of this thesis and methods used in the practical part. The core of the practical part is the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: David Vajčner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71967