Možnosti marketingové orientace na trhu energetických nápojů – Lucia Pinková
Lucia Pinková
Diplomová práce
Možnosti marketingové orientace na trhu energetických nápojů
Possibilities of a marketing orientation on an energy drinks market
Anotace:
Cílem této práce je nalezení možností marketingové orientace na trhu energetických nápojů. Práce je rozdělena na dvě části, teoreticko-metodologickou a praktickou. V první části je čtenář seznámen s kategorií energetických nápojů, teoretickými východisky práce a samotnými cíli a metodami použitými v praktické části. Jádrem praktické části je analýza trhu energetických nápojů z pohledu maloobchodních …víceAbstract:
The aim of this thesis is to find the possibilities of marketing orientation on an energy drinks market. The thesis is divided into two parts, theoretical-methodological and practical. In the first part the reader is acquainted with the category of energy drinks, the theoretical fundamentals and objectives of this thesis and methods used in the practical part. The core of the practical part is the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71967
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: David Vajčner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71967
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum nových zákaznických segmentů v oblasti aplikace nových technologií úpravy vod
Marek Šimek -
Výzkum spotřebitelských preferencí na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru v ČR
Alexandra Bakuncová -
Marketingový výzkum tržního prostředí a zdrojů budoucích konkurenčních výhod průmyslového osvětlení.
Martin Bernacik -
Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
Lucie Hankeová -
Analýza ciderů v kontextu pivních produktů z pohledu českého maloobchodu
Pavla Špinlerová -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Social Media Marketing
Nia Todua