Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness – Artem Ivanov
Artem Ivanov
Bakalářská práce
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Abstract:
The objective of the bachelor thesis is to evaluate the implementation of pay-per-click strategies for increasing brand awareness online. Effectively, a company operating in the hospitality segment – Mariott, was selected. The sub-goal of the thesis is to propose a strategy involving the pay-per-click strategy for the aforementioned company that will help the organization to become more visible, popular …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Kristýna Kučírková, MSc
- Oponent: Martina Jarkovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva