Dopad implementace CRM do prodeje úvěrových produktů banky – Bc. Petr Melíšek
Bc. Petr Melíšek
Bakalářská práce
Dopad implementace CRM do prodeje úvěrových produktů banky
The CRM Implementation Impact on Sales of Loan Products in a Bank
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje proces implementace CRM ve finanční instituci formou projektového řízení, vyhodnocuje počty uzavřených obchodů prostřednictvím poptávek zájemců z webových zdrojů, které porovnává mezi nově implementovaným CRM a původním informačním systémem. Na závěr práce je vyhodnocen přínos zavedení CRM a jsou formulována doporučení pro jeho další možný rozvoj, s ohledem na jeho využití …víceAbstract:
The Bachelor thesis analyses the implementation of CRM system in a financial institution from the project management perspective, evaluates and compares number of closed deals derived from web-based leads before and after the implementation. In the end the work summarizes the benefits of CRM system and mentions recommendations for further system development, which are based on opportunities both in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/gb9vk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Olga Ortová Šeflová
- Oponent: Ing. Jaroslava Holasová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Projektové řízení ve zvolené společnosti působící v sektoru stomatologie a ortodoncie
Veronika Sachkova -
Projektové řízení a jeho softwarová podpora
Kamila Trepková -
Řízení znalostí v projektech
Ondřej Tichý -
Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu
Tereza Jílková -
Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu
Marie Bulánková -
Návrh na zavedení CRM systému ve zvolené společnosti
Tomáš Kameník -
Návrh projektu na zavedení CRM systému do vybrané firmy
Kristýna Žišková -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang