Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků – Barbora Nachtmanová
Barbora Nachtmanová
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Marketing Research of Customer Satisfaction
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků agentury ATEP s.r.o., která zprostředkovává výjezdy do USA. Hlavním cílem práce je zvýšení spokojenosti zákazníků na základě provedeného vlastního marketingového výzkumu. Výzkum byl proveden metodou elektronického dotazování prostřednictvím webového portálu Survio.com. Na základě výsledků jsou navržena vhodná doporučení, která …moreAbstract:
This bachelor thesis is about marketing research of customer satisfaction with services agency ATEP s.r.o., which mediate trips to the USA.The main aim of this thesis is increase customer satisfaction based on own marketing research. The research was conducted by online questioning via web portal Survio.com. Based on its results are suggest appropriate recommendations to increase customer satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NACHTMANOVÁ, Barbora. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/4e5wpu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
RESEARCH ON FAMILY QUALITY OF LIFE IN FAMILIES OF YOUNG CHILDREN WITH DISABILITIES IN CHINA
Ling GUO
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights