Převrácená třída: technické a pedagogické prostředky pro její realizaci – Bc. Nikola Sudíková
Bc. Nikola Sudíková
Diplomová práce
Převrácená třída: technické a pedagogické prostředky pro její realizaci
Flipped classroom: Technical and pedagogical tools for its implementation
Anotace:
Diplomová práce se v teoretické části zabývá výukovou metodou s názvem převrácená třída, kterou definuje a popisuje. Následně se věnuje pedagogickým prostředkům pro realizaci převrácené třídy, jež zahrnují výukové metody, pedagogické směry a projekty související s převrácenou třídou či čtyři pilíře převráceného učení. Poslední část teoretické práce je věnována technickým prostředkům, pomocí kterých …víceAbstract:
The first part of this master's thesis is devoted to a teaching method called flipped classroom, which is defined and described. This is followed by pedagogical tools for its realization; these include teaching methods, pedagogical approaches and projects related to a flipped classroom or the four pillars of flipped learning. The last part of the theoretical chapter deals with technical tools for making …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v1zni/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
- Vedoucí: RNDr. Michal Černý
- Oponent: PhDr. Pavla Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Nástroj Github Classroom a možnosti jeho využití
Oleksandra Naboichenko -
Use of music as both a teaching method and therapy
Radek Doskočil -
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Teaching English Using TPR Method
Veronika Šigutová -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ
Kristýna Jarošová -
Osobnost Ireny Krškové a výuková metoda "Se Sněhurkou k hudbě"
Monika BLAHOVÁ -
Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Radoslav HANEL