Analýza spotřebitelského chování při výběru knih – Mgr. Simona Ondráková
Mgr. Simona Ondráková
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování při výběru knih
Analysis of consumer behavior in choosing books
Anotace:
Magisterská diplomová práce „Analýza spotřebitelského chování při výběru knih“ si klade za cíl zjistit prostřednictvím dotazníkového šetření podle čeho si občan Brna vybírá knihy. Jaké faktory na něj při výběru knih působí a jak vypadá průměrný spotřebitel nakupující knihy. V teoretické části vysvětluje pojmy marketing a marketingový mix. Zaměřuje se na spotřebitelské chování, jehož součástí jsou jednotlivé …víceAbstract:
The Master’s thesis entitled „Analysis of consumer behavior in choosing books“ aims to determine through quantitative research methods how do Brno town citizens choose books and to examine which factors influence them and how does common book consumer look like. The theoretical part explains important terminology and the most important terms of marketing and marketing mix. It focuses on the consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nuqum/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2011
- Vedoucí: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality
Jan POSPÍŠIL -
Analýza spotřebitelského chování na trhu lokální produkce
Nikola Klobásková -
Model chování rozhodovací jednotky na trhu s povinným očkováním
Markéta Morcinková -
Analýza spotřebitelského chování
Veronika Lysáková -
Analýza spotřebitelského chování
Kristián Jejkal -
Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)
Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor -
Factors influencing the consumer behavior of Russian citizens towards luxury goods
Maria Babenkova -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar