Retromarketing a nostalgie v televizní reklamě – Alice Hůlová
Alice Hůlová
Bakalářská práce
Retromarketing a nostalgie v televizní reklamě
Retromarketing and nostalgia in television advertising
Anotace:
Cílem bakalářské práce Retromarketing a nostalgie v televizní reklamě je ukázat prvky nostalgie a retromarkrtingu v televizní reklamě. Po teoretickém načerpání informací o nostalgii, retromarketingu, reklamě a spotřebním chování, přišlo zkoumání na již odvysílaných televizních reklamách. Byly zde vymezeny prvky, které se v nich vyskytovaly. Pro objektivnější určení prvků a zjištění, jak nostalgii a …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to show the elements of nostalgia and retromarketing in television advertising. After gathering theoretical information about nostalgia, retromarketing, advertising and consumer behavior, the research led to already broadcast television commercials. The elements that occurred in these commercials were defined here. For a more objective identification of the elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85242
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2022
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85242
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Music in Television Advertising
Petra Kovácsová -
Televizní vysílání v ČR jako segment kreativních průmyslů
Lucia Bavoľárová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
Eva Tomanová -
Stereotypy v československé televizní reklamě v době normalizace
Andrea Vohralíková -
Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
Markéta Zvolská -
Nostalgie po SSSR jako kulturní fenomén
Kateřina ŠNAJDROVÁ -
Retro marketing a vliv nostalgie na chování spotřebitele
Barbora Kubešová