Martina Knížková

Diplomová práce

Marketingový výzkum záchranné stanice pro volně žijící zvířata

Research of marketing for central rescue station for free-living animals
Anotace:
Práce se zabývá marketingovým výzkumem pro záchranné stanice. Konkrétně se zaměřuje na situaci v záchranné stanici Zelené Vendolí. Cílem práce je prozkoumat možnosti, které nabízí trh záchranné stanici pro volně žijící zvířata. Především se řeší otázka financování a možnosti zviditelnění pro stanice. Teorie popisuje marketingový výzkum, jeho dělení a postup výzkumu. Dále zmiňuje teorii ohledně tvorby …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2009
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eM103

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2010
  • Vedoucí: Hana Mohelská
  • Oponent: Marcela Sokolová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv