Marketingový výzkum záchranné stanice pro volně žijící zvířata – Martina Knížková
Martina Knížková
Master's thesis
Marketingový výzkum záchranné stanice pro volně žijící zvířata
Research of marketing for central rescue station for free-living animals
Abstract:
Práce se zabývá marketingovým výzkumem pro záchranné stanice. Konkrétně se zaměřuje na situaci v záchranné stanici Zelené Vendolí. Cílem práce je prozkoumat možnosti, které nabízí trh záchranné stanici pro volně žijící zvířata. Především se řeší otázka financování a možnosti zviditelnění pro stanice. Teorie popisuje marketingový výzkum, jeho dělení a postup výzkumu. Dále zmiňuje teorii ohledně tvorby …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2009
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM103
Thesis defence
- Date of defence: 13. 1. 2010
- Supervisor: Hana Mohelská
- Reader: Marcela Sokolová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KNÍŽKOVÁ, Martina. \textit{Marketingový výzkum záchranné stanice pro volně žijící zvířata}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Fakulta informatiky a managementu. 2009. Available from: https://theses.cz/id/4egywq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
GDPR a empirický výzkum
Michaela Křepelka -
Invazní druhy - dotazníkové šetření zaměřené na laickou veřejnost
Sandra Razesbergerová -
Finanční gramotnost – analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Leona Mašková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Pracovní náplň a odpovědnosti role Scrum Master v českých podnicích -- dotazníkové šetření
Johanna Švugerová -
Výzkum rozšíření a využití Industry 4.0 ve firmě TEMEX s důrazem na surovinový průmysl
Filip Hudeček -
Porovnání strategie marketingové komunikace na sociálních sítích Národní galerie v Praze s vybranými benchmarky
Anna Khudyakova