Bc. Karolína Matějková

Bakalářská práce

Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu

Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zjistit pomocí dotazníku a řízeného rozhovoru s majitelkou, jak spokojení jsou zákazníci v módním studiu Zannia. Spokojenost zákazníků budu posuzovat pomocí zákaznické zpětné vazby. Poznatky v teoretické části, kde jsou definovány pojmy zpětná vazba, spokojenost zákazníka, zákazník a další, jsou zpracovány pomocí odborné literatury. Aplikační část představuje módní studio …více
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to find out using the questionnaire and directed interview with the owner, how satisfied the customers are in the fashion studio Zannia. Customer satisfaction will be assessed using customer feedback. The knowledge in the theoretical part, where the terms feedback, customer satisfaction, customer and others are defined, are processed using technical literature.The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petr Martíšek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích