Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu – Bc. Karolína Matějková
Bc. Karolína Matějková
Bachelor's thesis
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je zjistit pomocí dotazníku a řízeného rozhovoru s majitelkou, jak spokojení jsou zákazníci v módním studiu Zannia. Spokojenost zákazníků budu posuzovat pomocí zákaznické zpětné vazby. Poznatky v teoretické části, kde jsou definovány pojmy zpětná vazba, spokojenost zákazníka, zákazník a další, jsou zpracovány pomocí odborné literatury. Aplikační část představuje módní studio …viacAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to find out using the questionnaire and directed interview with the owner, how satisfied the customers are in the fashion studio Zannia. Customer satisfaction will be assessed using customer feedback. The knowledge in the theoretical part, where the terms feedback, customer satisfaction, customer and others are defined, are processed using technical literature.The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/k3o3p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Martíšek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATĚJKOVÁ, Karolína. \textit{Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/4eh1vg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Michaela Komrsková -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Monika Hilenková -
Založení nového podnikatelského subjektu v oblasti maloobchodního prodeje zdravé výživy
Simona Matisková -
Záměr na založení nového podnikatelského subjektu v České republice
Jakub Šlégl -
Klasifikace klientské zpětné vazby
Nella Mazáčová -
Analýza zpětné vazby v konzultantské společnosti
Polina Zharkina -
Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie
Adam Hrnčiřík -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Michaela Komrsková