Marketingová doporučení pro prodejce i producenty farmářských trhů – Karolína Kovářová
Karolína Kovářová
Master's thesis
Marketingová doporučení pro prodejce i producenty farmářských trhů
Marketing Recommendations for Sellers and Producers of Farm Markets
Anotácia:
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je teoretická a věnuje se problematice obchodu, maloobchodu a poté především samotných farmářských trhů. V této kapitole je také rozebírána oblast marketingového mixu a nákupního chování spotřebitele. V druhé části práce, kterou je část praktická, se popisuje konkrétní situace farmářských trhů v České republice, jejich kontrola ze …viacAbstract:
This diploma thesis is divided into two main parts. The first part is theoretical and deals with the issues of trade, retailing and then mainly the farmers' markets themselves. This chapter also discusses the area of marketing mix and consumer buying behavior. The second part of the thesis, which is a practical part, describes the specific situation of the farmers 'markets in the Czech Republic, their …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVÁŘOVÁ, Karolína. \textit{Marketingová doporučení pro prodejce i producenty farmářských trhů}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/4el460/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova
Názov
Vložil
Vložené
Práva