Marketingové komunikace malých a středních firem – Hana PAVLÍNOVÁ
Hana PAVLÍNOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové komunikace malých a středních firem
Marketing communications of small and medium enterprise
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci malých a středních firem. V teoretické části práce definuje malé a střední firmy a zabývá se odbornými východisky marketingových komunikací a jejich specifiky pro malé a střední firmy. Praktická část práce analyzuje výsledky marketingového výzkumu. Ten se zabýval pohledem současných malých a středních firem na marketingové komunikace, systematizaci …víceAbstract:
This bachelor paper is focused on marketing communication of small and medium enterprises. In the theoretical part of the work is defined the term small and medium company and explains the fundamental concepts of marketing communications and their specifics for small and medium companies. The practical part of the work analyzes results of marketing research that was focused on the view of current small …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18766
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLÍNOVÁ, Hana. Marketingové komunikace malých a středních firem. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové nástroje marketingové komunikace a jejich možná aplikace v kreativních a kulturních průmyslech
Kateřina Kuthanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Yana Galkina -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Lucie Oravcová -
Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o.
Barbora Rektoříková -
Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy
Adéla Richterová -
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s.
Jan Ulman