Bc. Adam Hrnčiřík

Master's thesis

Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie

Customer feedback as a part of knowledge management in a company: a case study
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie“ je analýza současného stavu systému řízení zákaznické zpětné vazby ve zvoleném podniku a následné navržení změn v systému řízení zákaznické zpětné vazby. V rešeršní části práce jsou vymezeny teoretické poznatky týkající se inovací, zákaznické zpětné vazby, znalostního managementu a procesního …more
Abstract:
The subject of master thesis “Customer feedback as a part of knowledge management in a company: a case study” is analysis of current state of the customer feedback management system in selected company which is followed with proposal of changes in the current system. The review part of the thesis defines theoretical knowledge related to innovation, customer feedback, knowledge management and process …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Reader: Mag. Dr. Eva Born

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Business Management / Business Management