Představy rodičů o ideálním učiteli mateřské školy – Zuzana Pleváková
Zuzana Pleváková
Bachelor's thesis
Představy rodičů o ideálním učiteli mateřské školy
Parents' ideas about the ideal kindergarten teacher
Abstract:
Bakalářská práce teoreticko-empirického charakteru se zaměřuje na charakteristiky ideálního učitele mateřské školy z pohledu rodičů. V teoretické části jsou vymezena stěžejní teoretická východiska týkající se osobnosti učitele mateřské školy a vztahu mateřské školy a rodiny. Empirická část práce se věnuje kvalitativně orientovanému výzkumu, který byl realizován prostřednictvím polostrukturovaných interview …moreAbstract:
The bachelor's thesis of a theoretical-empirical nature focuses on the characteristics of an ideal preschool teacher from the parents' point of view. The theoretical part defines the basic theoretical background concerning the personality of the preschool teacher and the relationship between a preschool education and a family. The empirical part of the work is devoted to qualitatively oriented research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pleváková, Zuzana. Představy rodičů o ideálním učiteli mateřské školy. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ -
Osobnost učitele z pohledu studentů SŠ
Martina NEUWIRTHOVÁ -
Osobnost učitelky mateřské školy, její současná role a kompetence pohledem pedagogů.
Petra KUČEROVÁ -
Osobnost pedagoga v mateřské škole
Klára PÝCHOVÁ -
Osobnost pedagoga na střední škole
Věra DŽUPINOVÁ -
Osobnost a kompetence lektora profesního vzdělávání dospělých
Jana Sviežená -
Pojetí mateřské školy z pohledu učitele, rodiče a dítěte
Iveta EYEROVÁ