Integrace bilingvních dětí do základních škol – Lenka Lapšanská
Lenka Lapšanská
Bakalářská práce
Integrace bilingvních dětí do základních škol
Integration of Bilingual Children into Primary Schools
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na bilingvní děti a jejich integraci do základních škol. Teoretická část vymezuje základní pojmy a poznatky o dané problematice. Zaměřuje se především na dětský bilingvismus, bilingvní výchovu a osvojení bilingvního jazyka. Dále se věnuje integraci ve vzdělávání a školním podpůrným opatřením napomáhajícím úspěšné integraci bilingvního žáka. Praktická část je zpracována …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on bilingual children and their integration into primary schools. The theoretical part defines the basic concepts and knowledge about the issue. It focuses mainly on children's bilingualism, bilingual education and bilingual language acquisition. It also focuses on integration in education and school support measures to facilitate the successful integration of bilingual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lapšanská, Lenka. Integrace bilingvních dětí do základních škol. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Žák s potřebou podpůrných opatření v ZŠ - podpůrná opatření 1. stupně
Mária TOPIARZOVÁ -
Role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu
Dominika Dvořáková -
Podpůrná opatření u žáků ze sociálně vyloučených lokalit pohledem školních speciálních pedagogů
Edita Buřilová -
Klima školní třídy se žáky základní školy s minimální doporučenou úrovní pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření
Lucie NÁDENÍČKOVÁ -
Vliv podpůrných opatření na školní úspěšnost žáků
Tereza SKALICKÁ -
Analýza podpůrných opatření pro předškolní a mladší školní věk dětí s balbuties
Gabriela Vágnerová -
Vliv podpůrných opatření na klima třídy a školní družiny
Michaela ŠÍRKOVÁ -
Tvořivé myšlení a bilingvismus u dětí mladšího školního věku
Anna HOLÁ