Dvouleté dítě jako subjekt výchovně vzdělávacího procesu v mateřské škole – Barbora Vosáhlová
Barbora Vosáhlová
Master's thesis
Dvouleté dítě jako subjekt výchovně vzdělávacího procesu v mateřské škole
The two year child as the subject of educational - training process in kindergarten
Anotácia:
Cílem diplomové práce je shrnout poznatky o specificích dětí mladší tří let jakožto účastníků výchovně vzdělávacího procesu v mateřské škole a zmapovat zkušenosti pedagogů vybraných mateřských škol Královéhradeckého a Pardubického kraje s výchovou a vzděláváním dvouletých dětí v prostředí MŠ. Diplomová práce se zabývá problematikou dětí mladších tří let jakožto účastníků výchovně vzdělávacího procesu …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4988
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2017
- Vedúci: Lenka Kejzlarová
- Oponent: PhDr. Yveta Pohnětalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Koordinace a řízení základních škol v ČR a ve Francii během pandemie COVID-19
Veronika Kopp -
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Pavlína Vráblíková -
Přínos digitálních technologií pro předškolní vzdělávání pohledem učitelů mateřských škol
Lucie Kosmáková -
Vliv povinného předškolního vzdělávání na četnost odkladů povinné školní docházky a názory učitelů mateřských škol a prvních tříd základních škol na povinné předškolní vzdělávání v Královehradeckém kraji
Hana SVATOŇOVÁ -
Příprava učitelů na vzdělávání dětí předškolního věku s rizikem vzniku specifických poruch učení
Jana MAŇÁKOVÁ -
Inkluze v předškolním vzdělávání z pohledu učitelů a asistentů pedagoga
Eliška Bučková -
Didaktické strategie učitelů preferované v povinném předškolním vzdělávání
Nikola Zakopalová -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
12. 9. 2017
12. 9. 2017