Server hry pro mnoho hráčů založený na databázi – Mgr. Daniel Mikula
Mgr. Daniel Mikula
Bachelor's thesis
Server hry pro mnoho hráčů založený na databázi
Massive multiplayer game server based on database
Abstract:
The goal of the thesis was to design and implement a highly scalable server of a simple massively multiplayer game. The game was conceived as a research tool for evaluation of technologies suitable for deployment in a prospective project of an involved company. Stress was laid on the utilisation of existing non-relational databases as a means for securing the persistence of the game world.Abstract:
Cílem práce bylo navrhnout a implementovat vysoce škálující server jednoduché hry pro mnoho hráčů. Hra vznikla pro otřeby průzkumu technologií vhodných pro nasazení v potenciálním budoucím projektu zapojené firmy. Důraz byl kladen predevším na použití existujících nerelačních databází jako nástrojů na zajištění perzistence herního světa.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w6p48/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
- Vedúci: RNDr. Jiří Filipovič, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.