Segmentace klientely vybrané banky a metody jejího získávání a udržení – Bc. Jana Brichová
Bc. Jana Brichová
Master's thesis
Segmentace klientely vybrané banky a metody jejího získávání a udržení
Client Segmentation of Chosen Bank and their Methods of Obtaining and Maintaining
Abstract:
Práce je zaměřena na možnosti rozdělení klientů do různých segmentů. Na začátku uvádím historický vývoj bankovnictví v českých zemích, pokračuji segmentací trhů a teoretickou část pak ukončuji segmentací v bankovnictví. V praktické části jsou rozpracovány aplikace segmentace klientů v Komerční bance, a.s.. V posledních dvou kapitolách popisuji získávání a udržení klientů. Výsledkem práce je popis využití …moreAbstract:
Thesis is focused on options of client´s selection into different segments. I refer to historical evolution of banking in the Czech countries at the beginning of my thesis, after that I continue with market´s segmentation and I finish theoretical part with bank segmentation. Practical part of my thesis is focused on application of client´s segmentation in the Komerční banka, a.s.. In the last two parts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2011
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/xt28k/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Denis Biedermann, PhD.
- Reader: Ing. Vanda Hadrabová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRICHOVÁ, Jana. \textit{Segmentace klientely vybrané banky a metody jejího získávání a udržení}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2011. Available from: https://theses.cz/id/4f9lj1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Moderní technologie a trendy v bankovnictví využívané při získávání a udržení klientů
Veronika Petrásková -
Zákaznická segmentace jako předpoklad udržení a získávání klientů
Lenka Tomášková -
Struktura klientely vybrané banky a metody získávání a udržení klientů
Jiří Koška -
Struktura klientely vybraných bank a metody získávání a udržení klientů
Zauresh Yessilbayeva -
Struktura klientely vybrané banky a metody jejího získávání a udržení klientů
Václav Novák -
Návrh investičního portfolia pro klienta Komerční banky, a.s.
Lucie Kněbortová -
Digitalizace v Komerční bance
Tereza Majveldrova -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová