Divadelní tvorba pro žáky základních škol Západočeského divadla v Chebu – Ilona KINDLOVÁ
Ilona KINDLOVÁ
Diplomová práce
Divadelní tvorba pro žáky základních škol Západočeského divadla v Chebu
Theater production for primary school pupils the West of Bohemia Theatre in Cheb
Anotace:
Práce se zabývá mapováním činnosti souboru Západočeského divadla v Chebu směřované k dětským divákům. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje historii divadla od středověku do současnosti. Větší pozornost je věnována repertoáru a angažovaným osobnostem posledních desetiletí. Praktická část zjišťuje do jaké míry jsou realizovány návštěvy dětí v divadle v Chebu. Praktická …víceAbstract:
The thesis deals with the mapping of the ensemble the West of Bohemia Theater in Cheb directed the kids audience. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the history of theater from the Middle Ages to the present. Greater attention is paid to the repertoire and committed personalities of recent decades. The practical part determines the extent to which children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2012
Zveřejnit od: 8. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Novotný
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KINDLOVÁ, Ilona. Divadelní tvorba pro žáky základních škol Západočeského divadla v Chebu. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
ZROZENÍ INSCENACE Z DUCHA HUDBY, hudební dramaturgie inscenace jako základ režijní interpretace
Hana Kovaříková -
Využití různých druhů elektrických světelných zdrojů k nasvěcování divadelní inscenace
Jan Bečka -
Tvorba divadelní inscenace ve školním kolektivu s důrazem na alternativní metody vzniku jevištního tvaru
Tereza Krejčová -
Profesionální inscenace jako východisko pro divadelní výchovu a vzdělávání na příkladu inscenace Maryša Divadla Petra Bezruče
Marie Klemensová -
Divadelní inscenace, jako možná součást reminiscenční terapie
Martina NÁVRATOVÁ -
Příprava a realizace loutkové divadelní inscenace se studentkou pedagogického //lycea jako ročníková práce ve specializaci dramatická výchova
Roman Manda -
Produkce inscenace Být i nebýt 11.21 ve Studiu Marta
Šimon Koleček -
Případová studie inscenace 30 dní: Rozbor interakčních procesů
Magdalena Malinová