Podpůrná opatření u žáka s Aspergerovým syndromem – Lenka BENEŠOVÁ
Lenka BENEŠOVÁ
Bakalářská práce
Podpůrná opatření u žáka s Aspergerovým syndromem
Support measures for the pupil with Asperger syndrome
Anotace:
Pro bakalářskou práci jsem zvolila kvalitativní přístup, jehož součástí je případová studie. Výzkumným problémem této práce je podpůrné opatření u žáka s Aspergerovým syndromem. Jednotliví účastníci - třídní učitel, asistent pedagoga a rodiče žáka rozumí stanoveným podpůrným opatřením (asistent pedagoga) u žáka s Aspergerovým syndromem v ZŠ. Data byla získána metodu polostrukturovaného rozhovoru a …víceAbstract:
For this bachelor thesis I have chosen a qualitative approach, which includes a case study. The research problem of this work is a supportive measure for a pupil with Asperger syndrome. Individual participants - class teacher, teacher's assistant and parents - understand the pupil with a supportive measure (teacher's assistant) with a pupil with Asperger syndrome in primary school. The data were obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Renata Hajná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BENEŠOVÁ, Lenka. Podpůrná opatření u žáka s Aspergerovým syndromem. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Asistent pedagoga u žáka s Aspergerovým syndromem ve vyučovacím procesu
Nikola FUSOVÁ -
Výchovně-vzdělávací strategie u žáků s dg. Aspergerův syndrom, jejich uplatnění v životě
Klára STŘÍŽOVÁ -
Asistent pedagoga jako podpůrné opatření
Jindřiška Němcová -
Popis spolupráce asistenta pedagoga a pedagoga na 1. stupni základní školy
Veronika ŽÁKOVÁ -
Pohled pedagogů a asistentů pedagoga na jejich vzájemnou spolupráci při společném vzdělávání v MŠ
Anna Sádecká -
Podpůrná opatření využívaná v inkluzivním vzdělávání na základní škole se zaměřením na práci asistenta pedagoga
Daniela CHMELOVÁ -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Podpůrná opatření se zaměřením na asistenta pedagoga a jeho roli ve třídě
Michaela PODOLÍNSKÁ