Lenka BENEŠOVÁ

Bakalářská práce

Podpůrná opatření u žáka s Aspergerovým syndromem

Support measures for the pupil with Asperger syndrome
Anotace:
Pro bakalářskou práci jsem zvolila kvalitativní přístup, jehož součástí je případová studie. Výzkumným problémem této práce je podpůrné opatření u žáka s Aspergerovým syndromem. Jednotliví účastníci - třídní učitel, asistent pedagoga a rodiče žáka rozumí stanoveným podpůrným opatřením (asistent pedagoga) u žáka s Aspergerovým syndromem v ZŠ. Data byla získána metodu polostrukturovaného rozhovoru a …více
Abstract:
For this bachelor thesis I have chosen a qualitative approach, which includes a case study. The research problem of this work is a supportive measure for a pupil with Asperger syndrome. Individual participants - class teacher, teacher's assistant and parents - understand the pupil with a supportive measure (teacher's assistant) with a pupil with Asperger syndrome in primary school. The data were obtained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Renata Hajná, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BENEŠOVÁ, Lenka. Podpůrná opatření u žáka s Aspergerovým syndromem. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta