Bc. Petr Hofman
Master's thesis
Sociální CRM
Social CRM
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analyzovat, jakým způsobem firmy a zákazníci komunikují na sociálních sítích. Teoretické předpoklady porovnávají různé druhy CRM a moderní trendy sociálního CRM, kterému je hlavní část práce věnována. Pro testování interakcí mezi firmou a zákazníkem na sociálních sítích bylo vybráno 6 firem z žebříčku největších technologických podniků na světě. Při sběru dat bylo shromážděno …viacAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the way companies and customers interact on social networks. Theoretical assumptions compared different types of CRM and modern trends in social CRM. Six companies have been selected from the list of the largest technology companies in the world to test company-customer interactions on social networks. The collected data contains 2793 posts from Twitter and 637 …viacKeywords
Social media
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6305
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang
Názov
Vložil
Vložené
Práva