Matěj Foglar

Bakalářská práce

Využití generativní umělé inteligence v marketingu

Usage of generative artificial intelligence in marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje zkoumání potenciálu generativní umělé inteligence (GAI) v marketingu, se zaměřením na její schopnost generovat obsah pro marketingové kampaně. Hlavním cílem je vyhodnotit schopnosti GAI vytvářet marketingové materiály, které jsou srovnatelné s výtvory marketingových/designových profesionálů a zároveň mají potenciál efektivně oslovit široké publikum. Teoretická část definuje …více
Abstract:
This bachelor thesis explores the potential of generative artificial intelligence (GAI) in marketing, focusing on its ability to generate content for marketing campaigns. The main objective is to evaluate GAI's ability to produce marketing content that is comparable to the creations of marketing/design professionals while having the potential to effectively engage a wide audience. The theoretical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
  • Vedoucí: Marie Kovářová
  • Oponent: Miloš Maryška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92820