Využití generativní umělé inteligence v marketingu – Matěj Foglar
Matěj Foglar
Bakalářská práce
Využití generativní umělé inteligence v marketingu
Usage of generative artificial intelligence in marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje zkoumání potenciálu generativní umělé inteligence (GAI) v marketingu, se zaměřením na její schopnost generovat obsah pro marketingové kampaně. Hlavním cílem je vyhodnotit schopnosti GAI vytvářet marketingové materiály, které jsou srovnatelné s výtvory marketingových/designových profesionálů a zároveň mají potenciál efektivně oslovit široké publikum. Teoretická část definuje …víceAbstract:
This bachelor thesis explores the potential of generative artificial intelligence (GAI) in marketing, focusing on its ability to generate content for marketing campaigns. The main objective is to evaluate GAI's ability to produce marketing content that is comparable to the creations of marketing/design professionals while having the potential to effectively engage a wide audience. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92820
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
- Vedoucí: Marie Kovářová
- Oponent: Miloš Maryška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92820
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Using Generative Artificial Intelligence in Marketing
Tomáš Dubač -
Generativní umělá inteligence v grafické tvorbě pohledem designérů – problematika autorství a etiky
Kateřina Valová -
Generativní umělá inteligence pro syntézu obrazu
Tien Tran -
Generativní umělá inteligence a problematika dezinformací
Ondřej Habětínek -
Generativní umělá inteligence vizuálního obsahu
David Ložek -
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Copyright protection of artificial intelligence outputs
Benedikt Vala -
Integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu
Tomáš Tieze