Miroslav KUNEŠ
Bachelor's thesis
Dopad sociálních sítí na zabavní průmysl
The impact of social networks on entertainment industry
Abstract:
This bachelor's thesis is focused on researching the impact of social media on the entertainment industry. The thesis examines various online controversies that have influenced the entertainment industry in some way. It begins by exploring the history of controversial films and then transitions to the history of social media. It further examines historically popular films that would not withstand scrutiny …moreAbstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na výzkum dopadu sociálních sítí na zábavní průmysl. Práce se zabývá různými online kontroverzemi, které nějakým způsobem ovlivnili zábavní průmysl. Ze začátku prozkoumává historii kontroverzních filmů, ze kterých se nadále přesouvá na historii sociálních sítí. Nadále se zabývá pohledem na historicky populární filmy, které by dnes pod pohledem sociálních sítí neobstály …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: William Bradley Vice, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUNEŠ, Miroslav. Dopad sociálních sítí na zabavní průmysl. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / English Language in Education
Theses on a related topic
-
Sociální sítě a jejich využití v hotelovém průmyslu
Nicolle Tošovská -
Sociální sítě jako nástroj propagace hotelů různých tříd
Diana Makarova -
Prohlubování krize mužské identity. Jak cestu k dospělé maskulinitě ovlivňuje absence otců, sociální sítě a pornografický průmysl.
Lucie SVOBODOVÁ -
Sociální sítě jako marketingový nástroj (se zaměřením na oděvní průmysl)
Anastasia Nikolaeva -
Etický problém komunikace veřejnoprávních novinářů na online sociální síti Twitter
Klára Ješinová -
Řízení lidských zdrojů a sociální sítě
Patrik Morávek