Vojtěch Šimák

Bakalářská práce

Psychologie reklamy balených minerálních vod

Psychology of Advertising Bottled Mineral Water
Anotace:
Cílem bakalářské práce Psychologie reklamy balených minerálních vod je analyzovat trh s balenou minerální vodou a vyhodnotit vliv reklamy a dalších marketingových nástrojů na spotřebitele. Práce se věnuje vnímání a hodnocení image jednotlivých značek minerální vody. Český trh s nealkoholickými nápoji prochází mnoha změnami. Práce se věnuje tradičním značkám, ale i novinkám mezi minerálními vodami …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis Psychology of Advertising Bottled Mineral Water is to analyze the market for bottled mineral water and to evaluate the influence of advertising and other marketing tools on consumers. The work is devoted to the perception and evaluation of the image of individual mineral water brand. The Czech soft drink market is currently undergoing many changes. The study is devoted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2022
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB15042

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
  • Vedoucí: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Petružálek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové

Univerzita Hradec Králové

Fakulta informatiky a managementu

Bakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management

  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.