Psychologie reklamy balených minerálních vod – Vojtěch Šimák
Vojtěch Šimák
Bakalářská práce
Psychologie reklamy balených minerálních vod
Psychology of Advertising Bottled Mineral Water
Anotace:
Cílem bakalářské práce Psychologie reklamy balených minerálních vod je analyzovat trh s balenou minerální vodou a vyhodnotit vliv reklamy a dalších marketingových nástrojů na spotřebitele. Práce se věnuje vnímání a hodnocení image jednotlivých značek minerální vody. Český trh s nealkoholickými nápoji prochází mnoha změnami. Práce se věnuje tradičním značkám, ale i novinkám mezi minerálními vodami …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis Psychology of Advertising Bottled Mineral Water is to analyze the market for bottled mineral water and to evaluate the influence of advertising and other marketing tools on consumers. The work is devoted to the perception and evaluation of the image of individual mineral water brand. The Czech soft drink market is currently undergoing many changes. The study is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15042
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
- Vedoucí: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Petružálek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Komunikace vybrané firmy na internetu
Jan VODA -
Analýza marketingové komunikace klíčových značek minerálních vod v ČR
Barbora Hanáková -
Marketingová komunikace
Klára Hnojnová -
Marketingová komunikace na sociálních sítích - ve vybraném oboru
Zdeněk Jirouch -
Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě
Lubor Pospíchal
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2024
Kohout, J.
1. 6. 2024