Vojtěch Šimák
Bachelor's thesis
Psychologie reklamy balených minerálních vod
Psychology of Advertising Bottled Mineral Water
Abstract:
Cílem bakalářské práce Psychologie reklamy balených minerálních vod je analyzovat trh s balenou minerální vodou a vyhodnotit vliv reklamy a dalších marketingových nástrojů na spotřebitele. Práce se věnuje vnímání a hodnocení image jednotlivých značek minerální vody. Český trh s nealkoholickými nápoji prochází mnoha změnami. Práce se věnuje tradičním značkám, ale i novinkám mezi minerálními vodami …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis Psychology of Advertising Bottled Mineral Water is to analyze the market for bottled mineral water and to evaluate the influence of advertising and other marketing tools on consumers. The work is devoted to the perception and evaluation of the image of individual mineral water brand. The Czech soft drink market is currently undergoing many changes. The study is devoted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2022
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB15042
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2024
- Supervisor: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Petružálek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMÁK, Vojtěch. \textit{Psychologie reklamy balených minerálních vod}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/4fksef/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Komunikace vybrané firmy na internetu
Jan VODA -
Analýza marketingové komunikace klíčových značek minerálních vod v ČR
Barbora Hanáková -
Marketingová komunikace
Klára Hnojnová -
Marketingová komunikace na sociálních sítích - ve vybraném oboru
Zdeněk Jirouch -
Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě
Lubor Pospíchal -
Analýza marketingové komunikace značky Mattoni
Tereza Jacinová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
1/6/2024
Kohout, J.
1/6/2024