Mystery Shopping jako metoda hodnocení kvality poskytovaných služeb – Kristýna PLATOVSKÁ
Kristýna PLATOVSKÁ
Bakalářská práce
Mystery Shopping jako metoda hodnocení kvality poskytovaných služeb
Mystery Shopping as a method of evaluating the quality of services provided
Anotace:
Tato práce, se zabývá Mystery Shoppingem, jako metodou marketingového výzkumu, která má sloužit ke kontrole kvality poskytovaných služeb. Autor, se v teoretické části práce zaměřuje na definici pojmů "marketingový výzkum" a "Mystery Shopping", jejich význam, metody a proces realizace. Dále, pojednává o druzích primárních a sekundárních dat, i s metodami jejich sběru. V praktické části, se realizuje …víceAbstract:
This thesis deals with Mystery Shopping as a method of marketing research to control the quality of services provided. In the theoretical part of the thesis the author focuses on the definition of the terms "marketing research" and "Mystery Shopping", their meaning, methods and the process of implementation. He also discusses the types of primary and secondary data and the methods of their collection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Sequensová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLATOVSKÁ, Kristýna. Mystery Shopping jako metoda hodnocení kvality poskytovaných služeb. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta právnická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta právnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta právnickáBakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář