Sociální a psychologické dimenze komunikace online – Mariana Mery Houštecká
Mariana Mery Houštecká
Bakalářská práce
Sociální a psychologické dimenze komunikace online
Social and Psychological Dimensions of Online Communication
Anotace:
Bakalářské práce se zabývá komunikací v online prostředí. Cílem této bakalářské práce je objasnit a nalézt možné formy komunikace online na home office v domácím prostředí a způsoby udržování kontaktu s okolím a kolegy v době pandemie covid-19. Zároveň práce sledovala zjištění, jak lidé celou situaci vnímali. Teoretická část práce obsahuje definice základních pojmů z oblasti sociální dimenze, psychologické …víceAbstract:
The topic of bachelor's thesis deals with communication in an online environment. The main aim of this bachelor thesis is to clarify and find possible forms of online communication at the home office in the home environment and ways of keeping in touch with the surroundings and colleagues during the covid-19 pandemic. At the same time, the work followed the findings of how people perceived the situation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/wae03/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2023
- Vedoucí: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marta Vohlídalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Internetová komunikace
Václav Jirák -
Internetová komunikace
Markéta Růžičková -
English Vulgarisms in internet communication/Anglické vulgarismy v internetové komunikaci
Vojtěch KŘÍŽ -
Internetová marketingová komunikace ve firmě zabývající se podporou finančních produktů na trhu
Barbora Kartáková -
Internetová komunikace
Andrea Krejčí -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Lukáš Schmied -
Advertisement - the phenomen of communication
Alexander Okonkwo