User Journey Mapping of a Given Tech Company – Tomáš Kliment
Tomáš Kliment
Diplomová práce
User Journey Mapping of a Given Tech Company
Mapování cesty uživatelů dané technologické firmy
Anotace:
Cesty zákazníků jsou čím dál komplexnější. Rostoucí počet kontaktních bodů v online prostředí ztěžuje firmám snahy o zprostředkování co možná nejlepší zákaznické zkušenosti. Otázkou zůstává, jak zaručit co nejlepší zážitek v každém kontaktním bodě a naplnit tak očekávání a potřeby náročných zákazníků dnešní doby. Metoda mapování cesty uživatele je skvělým nástrojem, jak tohoto cíle dosáhnout. Diplomová …víceAbstract:
Customer journeys are becoming more complex than ever. The increasing number of online touchpoints customers use to communicate with business makes it more difficult for companies to always ensure a superior customer experience. So, the fundamental question is – how do companies make sure they still meet customer expectations and secure high-level customer experience at every touchpoint? One great …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84843
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2021
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84843
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení uživatelské zkušenosti (UX) u vybraných mobilních bankovních aplikací v ČR
Vojtěch Janů -
Hodnocení uživatelské zkušenosti (UX) u vybraných mobilních aplikací pro rozvoz jídel
Hoang Viet To -
Customer experience
Zuzana Koperdáková -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Tereza Pavlová -
Customer Journey Škoda Muzea v digitálních kanálech
Artem Stepanov -
Importance of Online & Offline Touch Points within the Customer Journey
Natia Manjgaladze -
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl