Obsluha fyzických osob v bance – Zuzana Berecová, DiS.
Zuzana Berecová, DiS.
Bakalářská práce
Obsluha fyzických osob v bance
Service for natural persons in the bank
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám tématem obsluha fyzických osob v bance. Zaměřuji se na historický vývoj v péči o klienta a současný stav této péče. Srovnávám spokojenost klientů ve vybraných bankách a chování osobních bankéřů jednotlivých bank k zákazníkovi. Popisuji, jaké produkty a služby může banka fyzickým osobám nabídnout, komunikaci a jednání pracovníků banky prodávajících tyto produkty a služby …víceAbstract:
In my bachelor thesis I deal with the topic of the bank services offered to natural persons/individuals. I focus on the historical development of the care provided to clients and the current state of the care. I compare the satisfaction of clients in the selected banks and the conduct of personal bankers towards their customers. I describe what products and services the bank can offer, communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/jfvd9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2010
- Vedoucí: Ing. Helena Janegová
- Oponent: Ing. Dana Havlíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Metody vedení komunikace v krizové situaci s ohledem na právní aspekty a dopady behaviorálního jednání jednotlivých stran
Markéta Kasenčáková -
Kreativita v komunikaci s klienty v bankovním prostředí
Jan Dvořák -
Jednání s movitými klienty v ČSOB a.s. v obtížných situacích
Jiří Vaněk -
Řízení vztahů s klienty bankovní instituce
Lukáš Dědek -
Systém práce s VIP - klienty banky
Karina Tochtarová -
Analýza mluvených a psaných projevů užívaných v komunikaci s klienty bankovního ústavu.
Soňa RAJTROVÁ -
Psychologické aspekty komunikace s klientem v bankovním sektoru
Lucie Doubravová -
Zdroje informací o klientech jako součást přípravy na jednání s klienty
Jitka Renčová