Anna Martinková
Master's thesis
Event marketing
Event Marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou event marketingu a jeho místem v komunikačním mixu společností Karlovarské minerální vody, a.s. a EMCO spol. s.r.o. Nejprve se věnuje základním teoretickým poznatkům v oblasti event marketingu. V praktické části staví do konfrontace přístupy k jeho využití v marketingové strategii značek Mattoni a EMCO. Dále je popsán a zhodnocen jeden event každé ze značek.Abstract:
The diploma thesis deals with problems of event marketing and its position in the communication mix of the companies Karlovarské minerální vody, a.s. and EMCO spol. s.r.o.. First of all it describes basic theory aspects of event marketing. The practical part of the thesis faces the two brands application of event marketing strategy. According to defined aspects the thesis describes and weighs one of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 2. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20614
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2010
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Jitka Černá
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20614
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Komunikační mix Prague International Marathon
Karel Třesohlavý -
ANALÝZA PŘÍNOSU BĚŽECKÝCH ZÁVODŮ PRAGUE INTERNATIONAL MARATHON PRO CESTOVNÍ RUCH
Jana Marková -
Sportovní eventy a PR aktivity společnosti Prague International Marathon, spol. s r.o. (analýza, zhodnocení, návrh)
Veronika Hrdličková -
Sportovní eventy a PR aktivity společnosti Prague International Marathon, spol. s r.o. (analýza, zhodnocení, návrh)
Veronika Hrdličková -
Marketingová analýza závodů společnosti Prague International Marathon, s.r.o.
Jan Mazal -
Možnosti marketingové orientace Prague International Marathon, spol. s r.o.
Jana Hanyšová -
Analýza ekonomického dopadu běžeckých závodů Prague International Marathon
Ivana Jaterková -
Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky
Veronika Pavelková