Návrh online komunikačnej stratégie pre začínajúcu značku – Michaela Chomová
Michaela Chomová
Bachelor's thesis
Návrh online komunikačnej stratégie pre začínajúcu značku
Návrh online komunikační strategie pro začínající značku
Anotácia:
Bakalářská práce „Návrh online komunikační strategie pro začínající značku“ se zabývá celkovým působením značky, která je na trhu nová. Cílem práce je vytvořit návrh online marketingové strategie, která povede ke zvýšení povědomí o značce a posílí prodej jejích produktů. Teoretická část práce je věnovaná strategii s ohledem na začínající značku, cílům SMART, online reklamě, sociálním sítím a jejich …viacAbstract:
This thesis concerns itself with the base idea of a “Proposal of an Online Communication Strategy for a New Brand”. The aim of this thesis is to create this online marketing strategy, which will lead to an increase of awareness and an increase of sales of the brand’s products. Firstly, the theoretical part of this thesis focuses on strategy in regard to a new brand, the SMART method, online advertising …viacAbstract:
Bakalárska práca „Návrh online komunikačnej stratégie pre začínajúcu značku“ sa zaoberá celkovým pôsobením značky, ktorá je na trhu nová. Cieľom práce je vytvoriť návrh online marketingovej stratégie, ktorá povedie k zvýšeniu povedomia o značke a posilní predaj jej produktov. Teoretická časť práce je venovaná stratégií s ohľadom na začínajúcu značku, cieľov SMART, online reklame, sociálnym sieťam a …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Lucie Pražáková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič