Michaela Chomová

Bakalářská práce

Návrh online komunikačnej stratégie pre začínajúcu značku

Návrh online komunikační strategie pro začínající značku
Anotace:
Bakalářská práce „Návrh online komunikační strategie pro začínající značku“ se zabývá celkovým působením značky, která je na trhu nová. Cílem práce je vytvořit návrh online marketingové strategie, která povede ke zvýšení povědomí o značce a posílí prodej jejích produktů. Teoretická část práce je věnovaná strategii s ohledem na začínající značku, cílům SMART, online reklamě, sociálním sítím a jejich …více
Abstract:
This thesis concerns itself with the base idea of a “Proposal of an Online Communication Strategy for a New Brand”. The aim of this thesis is to create this online marketing strategy, which will lead to an increase of awareness and an increase of sales of the brand’s products. Firstly, the theoretical part of this thesis focuses on strategy in regard to a new brand, the SMART method, online advertising …více
Abstract:
Bakalárska práca „Návrh online komunikačnej stratégie pre začínajúcu značku“ sa zaoberá celkovým pôsobením značky, ktorá je na trhu nová. Cieľom práce je vytvoriť návrh online marketingovej stratégie, ktorá povedie k zvýšeniu povedomia o značke a posilní predaj jej produktov. Teoretická časť práce je venovaná stratégií s ohľadom na začínajúcu značku, cieľov SMART, online reklame, sociálnym sieťam a …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Oponent: Lucie Pražáková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management