Anglicismy v německých reklamních inzerátech – Daniela MESMEROVÁ
Daniela MESMEROVÁ
Diplomová práce
Anglicismy v německých reklamních inzerátech
Anglicisms in German advertisements
Abstract:
In my thesis I look deeper into the subject of anglicisms in German advertisements. In the second chapter I illustrate theoretical aspects of the topic "advertisement" and the third chapter is dedicated to the subject area "anglicisms". The fourth chapter deals with the comprehensibility of English slogans in the German print media advertising. In this context I exemplify based on the results of the …víceAbstract:
Ve své diplomové práci jsem se zabývala Anglicismy v německých reklamních inzerátech. Ve druhé kapitole se věnuji tématu "reklama". Tretí kapitola se věnuje rozsáhlému tématu "Anglicismus". Ve čtvrté kapitole se zabývám srozumitelností anglických sloganu v německých reklamních inzercích. Přitom znázorňuji podle výsledku End Mark-Studii z roku 2003, 2006 a 2009, jak málo německé obyvatelstvo rozumí …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Identifikátor:
31150
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. Phil. Sandra Innerwinkler
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MESMEROVÁ, Daniela. Anglicismy v německých reklamních inzerátech. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / FJ-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Motivace v rané výuce německého jazyka na 1. stupni ZŠ a její praktický přesah do života žáků.
Antonín BRUŠTÍK -
Psychologické a estetické prostředky reklamní fotografie a jejich účinnost.
Eliška Krulišová -
Finanční aspekty reklamy na sociálních sítích
Ivan Kiriiakov -
Hodnocení účinnosti internetové reklamy
Jakub Smetana -
Analýza reklamy
Iveta Měchurová -
Porovnání účinnosti reklamy v různých mediích
Petr Indra -
Specifika sociální reklamy v rámci celosvětových kampaní
Marina Polynova -
Účinnost reklamy v nových a tradičních médiích
Pavel Bleha